۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

ارادانجلس

ابراهيم نبوي

در راستای اینکه فعلا حبیب محبیان به ایران رفته و قرار است بزودی کنسرت جدیدش را برگزار کند، ضمن آرزوی توفیقات الهی برای او و کلیه روندگان مسیر اردانجلس - تهرانجلس، پیش بینی می شود بزودی تنها وعده دولت احمدی نژاد که توسط مهدی کی( مهدی کلهر سابق) داده شد، و توسط مشائی در حال عمل شدن است، به نتیجه رسیده و تا بهمن امسال، که احتمالا تولید فیلم از حداقل پنجاه فیلم در سال، به حداکثر بیست فیلم در چهار سال خواهد رسید، تولید موسیقی " ارادانجلسی" افزایش یافته و اولین جشنواره جهانی موسیقی فجر برگزار شود. پیش بینی می شود نتایج این جشنواره بشرح زیر اعلام شود

جایزه تلفیق بهترین ترانه تغزلی با بهترین وعده انتخاباتی به خواهر " زهرا فروهر"( لیلا فروهر سابق) بخاطر ترانه " ماه من" و بویژه بخاطر فراز " ماه من غصه نخورمثل ماهام فراوونه، خیلی کم پیدا می شه کسی رو حرفش بمونه."

جایزه بهترین نورپردازی بطور کلی به " رقیه روشن ضمیر" (سوزان روشن سابق)، و دیپلم افتخار حفظ حریم زن و مرد بخاطر ترانه " مرد و زن" بویژه با اشاره به فراز " مردی گفتن، زنی گفتن، شرمی گفتن، حیایی گفتن، چقده تو بی حیایی؟!" که با اشاره فلسفی به تفاوت زن و مرد باعث شد تا توی چشم دیگران فرونرود.

جایزه بهترین ترانه سرایی به مفهوم مطلق، بخاطر اطلاق در بینش و ایجاد حس خواری طلبی و پاچه خواری و پیش بینی شرایط ایران از چند سال قبل به " منصور" بخاطر ترانه " فقط بخاطر تو" که اجرای مجدد آن توسط ملت شهیدپرور در حضور رهبری باعث افزایش بصیرت کوردلان خواهد شد، در این ترانه آمده است " زندگی ام رفته به باد، فقط بخاطر تو، دلم کسی رو نمی خواد، فقط بخاطر تو" در این ترانه، شاعر از کلیه هواهای نفسانی بخاطر التزام عملی چشم پوشی کرده است.

جایزه بهترین ترانه عشقی، عملی به " هنگامه" بخاطر ترانه " یا تو یا هیچکس دیگه" بخصوص بخاطر ارائه الگوی مقاومت به نیروهای مبارز و معتقد به ولایت، بویژه بخاطر فراز " بخاطر تو می خونم، قدر چشاتو می دونم، بخاطر تو می زنم، بخاطر تو می شکونم، من از تو دل نمی کنم، یا تو یا هیچ کس دیگه."

 
 

جایزه بهترین ترانه بازگشت به وطن از ابتدا تا کنون به " معین" بخاطر ترانه " دلم می خواد به اصفهان برگردم، بازم به اون نصف جهان برگردم."( در هنگام گوش دادن حتما به تصاویر روی جعبه های گز  نگاه کنید.)

جایزه بهترین نحوه قرائت فارسی به " حسن شماعی زاده" به مفهوم مطلق از ابتدای تاریخ تا چند سال بعد، بویژه در ترانه های " برو برو من ترومخام" و ترانه " من دوستت دارم بیششششتر و بیییشششتر" و " همه ششهر می دونن که چیقدهمندوستتدارم" که موفق شد انقلابی در چسباندن دو لب به هم در هنگام ادای کلمات ایجاد کند و چند شین را همزمان در یک کلمه استعمال کند.

جایزه بهترین مفهوم جهانی برای دعوت از کلیه خواهران و برادران اسپانیایی زبان و بخصوی حیاط خلوت آمریکا و نزدیکی به سیاستهای سیمون بولیوار و برادر هوگو چاوز به "کامران و هومن" به ترانه " سینیوریتا" و بویژه بخاطر فراز " سینیوریتا، نترس از عاشق شدن بیا اون با من، دلت رو بسپار به من بیا، اون با من" که ضمن دعوت از دوستداران و عاشقان انقلاب، دلسپردگی و ذوب عاشق در معشوق را نیز در نظر گرفته و دچار انحراف نشده است

جایزه بهترین پیام خواهرانه و استکبارستیز برای کمتر از نیم قرن مبارزه به " معصومه صولت آبادی" ( شهره سابق) بخاطر ترانه " دختر مشرقی" که زدن مشت محکمی است به دهان اسپایس گرل و وسترن گرل و سایر شبکه های رسوای ضداخلاقی ناتوی فرهنگی.

جایزه بهترین ستایش از کلیه مسوولان قوای سه گانه، حامیان نظام، برادران بسیج و حامیان جهانی انقلاب اسلامی ایران به برادر " منصور" بخاطر ترانه " دیوونه دیوونه، دیوونه شو دیوونه، هوهه هوها، هوهه هوها، دنیا و قیل و قالش، غصه رو بی خیالش، دیوونه رو نگاه کن، ببین چه خوبه حالش"( دوباره از از سر) که در این ترانه خواننده تلاش کرده است تا به نگاهی از درون به مسوولان کشور و بخصوص شخص ریاست محترم جمهور بپردازد.

جایزه بهترین ترانه ولایی تغزلی عرفانی پاچه خواری، برای توصیف شیوه بیان ارتباط میان عاشقان و مقام معظم( در کلیه امور) به " شهرام صولتی" بخاطر ترانه " الهی قربونت برم" بویژه بخاطر فراز " الهی قربونت برم( 12 مرتبه) خیلی کمه اگه بگم، خیلی تو رو دوستت دارم، دلم می خواد که قلبمو، از جا واست در بیارم" وی در این ترانه موفق شده است روی کلیه پاچه خواران تاریخ را کم کرده و مشت محکمی به دهان دشمنان ولایت بزند.

جایزه ویژه انتظار و عشق، برای دادن مفهومی عینی به عبور از سیاحت غرب و بازگشت به شرق، و مصداق بارز " بی حجابی زن از بی غیرتی شوهر اوست" به عنوان شعار جهانی انقلاب اسلامی، به برادر " حبیب" محبیان، بخاطر ترانه " صغرای من کجایی"( شهلای من کجایی سابق) بویژه بخاطر فراز " گوید به من دل من، دیگر نمی آید باز، ماندم در انتظارت، حتی اگر نیایی، صغرای من کجایی، صغرای من کجایی." که در بسیاری از موارد عاشقان آقا را به انتظار موعود فرومی برد و همانجا ول می کند.

جایزه ویژه و تقدیر برای همه عمر به علیرضا افتخاری بخاطر آلبوم " مخلص زمانه"( عاشق زمانه سابق) و بیان مشکلات ویژه مسوولان عالیرتبه نظام در ترانه " ساقی"( و تلاش برای رفع کمبود مواد اولیه در تولید فرهنگ) و بخاطر ضایع کردن کلیه ترانه های برادران(خواهران سابق) از جمله مرحوم دلکش در آلبوم " یاد استاد."